Jak se zbavit tuku během deseti dnů

Na první pohled se to může jevit jako absolutní kec. Copak je možné zbavit se tuku na břiše do deseti dnů? Nesmysl. Ale popravdě, je to docela dobře možné spálit břišní tuk za pouhý týden a půl. Klíč k úspěchu tkví v detailech, které musíte poctivě dodržovat. Také musíme upozornit na to, že se nejedná o dlouhodobě udržitelný stav. Ať už potřebujete shodit tuk na oslavu nebo na dovolenou, máme pro vás návod, jak na to.

Buďte včas v posteli

Vyčerpání vám rozhodí metabolismus a vážně narušuje úsilí o udržení ideální váhy. Tukové buňky produkují hormon leptin, který tělu říká, kolik potenciální energie bylo uloženo. Vzhledem k tomu, že výrobní proces leptinu probíhá v noci, když spíte, nedostatek spánku způsobí nerovnováhu v těle. A výsledek? Vaše tělo nemá ponětí, kolik energie získalo, takže začne vše ukládat namísto spalování. Nedostatek spánku má vliv i na budování svalové hmoty. Během odpočinku se produkují všechny důležité růstové hormony, které zajistí, že vaše úsilí v posilovně nepřišlo nazmar. Minimální doba spánku by měla být kolem sedmi hodin.

Nezapomínejte na protein

Protein je hlavní složkou svalové tkáně, takže by měl být hlavní náplní vaší stravy. Během dne byste měli získat množství proteinu o 1,5 až 2 g proteinu na každé vaše kilo. Protein vám navíc dodá potřebnou energii a zasytí vás na delší dobu, takže nebudete mít tak brzo hlad. Navíc zajistí, aby aminokyseliny udržovaly hladinu cukru v krvi v rovnováze. A pokud chodíte pravidelně cvičit, neměl by šejkr s proteinem po tréninku chybět.

Strategie na sacharidy

Možná jste už slyšeli, že jsou sacharidy nepřátelé. Není to však pravda. Pokud osekáte sacharidy na minimum, možná shodíte rychle několik kil, ale také se budete cítit mrzutý, znavený a letargický. Sacharidy jsou nezbytné pro život. Zajišťují totiž správnou funkci našeho mozku a centrální nervové soustavy. Jestliže se zbavíte všech sacharidů, tělo si začne brát energii ze svalů a dojde k úbytku vaší svalové hmoty. Chcete-li být štíhlí a zároveň nemít výše uvedené problémy, zařaďte optimální množství sacharidů ráno a po tréninku.

Intervalové tréninky

Pro rychlé spalování a zbavení se tuku není nic lepšího než intervalové tréninky. Ujistěte se, že intervalový trénink je součástí vaší rutiny. Během rychlého a náročného tréninku dochází k úbytku kyslíku v těle a zrychluje se práce metabolismu. To vede k tomu, že tělo spaluje ještě dlouho poté, co se válíte doma na gauči. Najděte si intervalové tréninky, který budete schopni vykonávat každé ráno. Získáte tak náskok na celý den.

Sex je náš

Testosteron je zodpovědný za růst svalů a rychlejší zotavení po tréninku. Existují i další hormony, které mají vliv na růst svalů, ale testosteron patří mezi ty nejhlavnější. Zvyšováním jeho hladiny si udržíte svaly, energii a budete se cítit skvěle. Nejlepším způsobem, jak si zajistit jeho vysokou hladinu, je pravidelný spánek a sex. Ta druhá činnost je navíc skvělým intervalovým tréninkem po ránu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.