Lazar Angelov - nejlepší cvik na břišáky?

"Nejlepší cvik na břišáky je 5 setů toho, že přestaneš jíst nesmysly"
Lazar Angelov je bulharský profi kulturista, který přešel z profesionálního basketbalu do armády a z armády do kulturistiky.
 
Má světové uznání za to, že má jedny z těch nej břišáků!
Angelov má také obrovský vliv skrz sociální média a má velké množství followers.
 
V tomto článku ti nastíníme cvičební rutinu a stravu Lazara Angelova a nakonec ti řekneme o pár suplementech, které užívá.
 
Zásady cvičení
V rámci svého tréninku Lazar Angelov obvykle střídá druhy cvičení, aby šokoval svaly podobně jako mnoho jiných kulturistů, např. Ulisses Jr. a Simeon Panda. A proto tedy Angelov střídá izolované a komplexní cviky. Obvykle jede 4–8 opakování v jednom setu.
Angelov také zařazuje 20 minut kardia a rád cvičí HIIT, který mu pomáhá udržovat svaly pěkně vyrýsované.
Jeho trénink se skládá z mnoha různých cviků. Lazar se zaměřuje na zařazení až 14 cviků na jeden trénink.
V sobotu a v neděli má Angelov odpočinek a klid na regeneraci. Po celotýdenní dřině je tohle vážně to nejdůležitější.
 
Strava
Lazar má denně 6 jídel, při kterých konzumuje přibližně 245 g bílkovin. Mezi každým jídlem má rozestup 2–3 hodiny.
Angelov dává přednost kombinacím s nízkým obsahem sacharidů a vysokým obsahem bílkovin.
 
Příklad jídelního plánu Lazara Angelova:
Jídlo 1: Ovesné vločky, vejce, arašídové máslo a grapefruit
Jídlo 2: Rýže, kuře a brokolice
Jídlo 3: Těstoviny, tuňák a avokádo
Jídlo 4: Rýže, kuře
Jídlo 5: Losos a salát
Jídlo 6: Tvaroh a brokolice
 
Doplňky stravy Angelova:
Whey protein
BCAA
Glutamin
Arginin
N.O. Booster
Glukosamin
 
Lazar Angelov - Top 5 gymer with the most beautiful body in the world

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení