Největší výhody silového tréninku

Když už chceme udělat nějakou změnu, často si myslíme, že naše důvody k tomu jsou čistě logické, ale většinou jsou naše důvody založeny na základě emocí. To platí ve všech oblastech života, i životního stylu. Jakože se nám prostě zdá, že nám někde leze špíček, nebo nemáme dost velký bicáky. Rozhodneme se na základě svých pocitů - emocí, že s tím něco uděláme. A tak začneme cvičit.

My dnes ale vypíchneme různé logické výhody a vysvětlení proč začít se silovým tréninkem a tak i k lepšímu zdravotnímu stylu celkově:

1. Silový trénink optimalizuje krevní tlak a hladinu cukru v krvi. Cukrovka a onemocnění spojené se srdcem jsou nejčastější civilizační onemocnění dnešní doby. Pravidelný silový trénink jim dost pomáhá předcházet.

2. Ke prospěchu každému, navíc s ohledem na zvyšující se věk, budou posilněné kosti. To platí dvakrát u žen, protože mají navíc vyšší riziko osteoporózy.

3. Je už jasně prokázané, že silový trénink (i další sportovní aktivity) a duševní zdraví jsou spojené nádoby. Je to pro nás obrovský nástroj, jak udržovat svou psychiku v pohodě, nebo dokonce si pravidelnými tréninky a nastavenou disciplínou pomoct uklidit bordel v hlavě.

4. Další velké spojení je mezi budováním síly a svalů a udržení si kondice v dlouhodobém měřítku s kvalitou života a dlouhověkostí.

Zdravý životní styl má zkrátka hodně moc přínosů a jsou opravdu obrovské. 
Začni ještě dnes a povzbuď i lidi kolem sebe, aby byli více aktivní! 

 

silovy 2

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné